تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سنگاپور دی ٩٤

 این کشور مرکز اصلی تجارت در آسیای جنوب شرقی به شمار می رود.جزیره اصلی آن در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است.

بهتر است رزرو تور سنگاپور دی ٩٤ را اینترنتی انجام دهید زیرا میتوانید امکانات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و هزینه را از طریق کارت عابر بانک خود بپردازید.

 به همین دلیل سالانه عده ی زیادی از گردشگران برای دیدن این جاذبه ها به این کشور سفر میکنند. بدین منظور هرروزه تعداد زیادی تور در سراسر دنیا برای این منظور برگزار میشوند. بنبر این ما به شما توصیه میکنیم حتما در تور سنگاپور دی ٩٤ شرکت کنید. چرا که سنگاپور دارای آب و هوای نسبتا مرطوبی است و در اکثر فصل ها به جز زمستان دارای رطوبت بالا و آزار دهنده ای است. به همین دلیل مناسب ترین فصل زمستان است.

 همچنین در زمستان کمتر کسی به مسافرت و گردش میپردازد، بنابر این مطمئن باشید تورها کمی خلوت تر از حالت همیشه است و شما به راحتی میتوانید با شرکت در تور سنگاپور دی ٩٤ از تمامی امکانات به راحتی بهره ببرید.

در مورد قیمت تور سنگاپور دی ٩٤ باید گفت نرخ این تور در شرکت های مختلف متفاوت است. به شما توصیه میکنیم برای شرکت در این تور بهتر است به سایت ها مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید، سپس در تور مورد نظر خود شرکت نمایید.

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ایران ایر و ماهان و ایرلاین های خارجی معتبر ، اقامت با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی، یک گشت شهری با نهار در در سنگاپور، راهنما ، بیمه مسافرتی از جمله خدمات ارائهشده در تور سنگاپور دی ٩٤ میباشد.

درتور سنگاپور دی ٩٤  می توان با تله کابین به سمت سنتوزا حرکت کرد و منظره با شکوه آسمان سنگاپور و بندر تجاری جهانی سنگاپور را از چشم پرندگان مشاهده کرد.

نکاتی که در مورد تور سنگاپور دی ٩٤ باید بدانید این است که مدت زمان اخذ ویزای سنگاپور ١٤ روز کاری می باشد.

واز بصورت چارتر و غیر قابل استرداد می باشد. پس اگر از انتخاب خود مطمئن هستید در این تور شرکت کنید.