تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تورسامویی با پرواز ایران ایر

تور سامویی با پرواز ایران ایر یکی از بهترین حالت هایی است که شما می توانید با شرکت در آن شرکت کنید.

در مورد این ایرلاین خوب است بدانید که سال تاسیس شرکت هواپیمایی ایران  ١٣٢٥ میباشد. ایران ایر به عنوان اولین و تنها ایر لاین ایرانی تا سال های سال بود. و به عنوان معتبرترین ایرلاین ایرانی شناخته می شود.

صدور بلیط  تورسامویی با پرواز ایران ایر در کمترین زمان ممکن و ارسال رایگان بلیت به تمامی نقاط تهران و کلیه شهرهای داخل و خارج از کشور امکانپذیز میباشد

 همان طور که می دانید این جزیره یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است. اگر بین دو شهر سامویی و تهران پرواز میکنید یکی از بهترین گزینه ها تور سامویی با پرواز ایران ایر میباشد.

 سامویی، جدیدترین جزیره ای است که مقصد گردشگران تایلند شده و علاوه بر آن در جهان نیز به عنوان استراحتگاهی آرام و زیبا شناخته شده است.

شما با شرکت در تور سامویی با پرواز ایران ایر می توانید با جاذبه های این جزیره ی بی نظیر آشنا شوید و همچنین با پروازی ایمن به مقصد خود برسید.

 ویزا

 ترانسفر فرودگاهی

 سیم کارت رایگان

 بیمه مسافر

 گشت

صبحانه

 از جمله خدمات ارائه شده در تور سامویی با پرواز ایران ایر می باشد. بلیط رفت و برگشت

شما می توانید به راحتی از طریق آنلاین ثبت نام خود را انجام دهید:

فرم درخواست را پر کنید

متعاقبا یک ایمیل با ذکر قیمت و تایید رزرو ایران ایر دریافت خواهید کرد.

می توان پرداخت را از طریق کارت اعتباری (ویزا یا مسترکارت) یا انتقالی بانکی انجام داد

بلیط الکترونیکی جهت شرکت شما در تور سامویی با پرواز ایران ایر شما صادر شده و به آدرس شما ایمیل خواهد شد.

در کل باید به شما بگوییم که هزینه ی کمتری را بابت این تور به نسبت تورهای مشابه پرداخت مینمایید. به این دلیل که هنگامی که شما با پروازهای داخلی سفرهای خود را انجام دهید هزینه ی کمتری را بابت بلیط پرداخت میکنید. پس از هم اکنون برای شرکت در تور سامویی با پرواز ایران ایر اقدام کنید.