تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

قیمت هتل سامویی

سامویی یکی از جزایر جذاب و دیدنی تایلند است که همواره دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است. هوای سامویی در تابستان کمی بیشتر از زمستان است. اما هرگز گرمای شدید در حد آفتاب سوختگی و برف باریدن در زمستان را مشاهده نخواهید کرد.


قیمت هتل سامویی بسیار متفاوت است. در بین هتل‌های سامویی از پایین ترین قیمت یعنی ٦٠٠ بات تا نزدیک به ٦٠٠٠ بات هستند. با توجه به نوع هتل، ستاره‌های هتل، بزرگی و نوع اتاق، قیمت هتل سامویی نیز متغیر است. قیمت هر بات در سال ٩٤ حدود ١٠٠ تومان است. برای پیدا کردن قیمت فعلی بات، واحد پول تایلند، باید به صرافی‌های انلاین مراجعه فرمایید.

هتل‌های سه ستاره معمولاً از کمتر از ١٠٠٠ بات تا نزدیک به ٢٠٠٠ بات است. این هتل‌ها معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های خیلی کمی دارند. بنابراین هتل‌های سه ستاره خوب به سرعت پر می‌شوند. قیمت هتل سامویی سه ستاره بسیار مناسب تر از هتل‌های ٤ و ٥ ستاره است. قیمت هتل سامویی‌ چهار ستاره نیز از ٣٠٠٠ بات آغاز می‌شود و تا حدود ٤٠٠٠ بات بالا می‌روند. کمتر هتلی در سامویی پیدا می‌شود که قیمت آن کمتر از ٣٠٠٠ بات باشد. هتل‌های پنج ستاره سامویی نیز از ٤٠٠٠ بات به بالا آغاز می‌شود. قیمت هتل سامویی براساس ستاره‌های هتل، به صورت حدودی است. اگر به دنبال قیمت هتل سامویی دقیق هستید، باید تخت‌ها و بزرگی اتاق را نیز در نظر بگیرید و بعد از آن دست به مقایسه بزنید.

جزیره سامویی یکی از جذاب ترین و متعادل ترین نقاط تایلند است که گردشگران زیادی به آن سر می‌زنند. قیمت هتل سامویی به نسبت دیگر هتل‌های تایلند مناسب تر است. زیرا سامویی یکی از جزایری است که در حال جذب توریست است. سامویی یک استراحتگاه آرامش بخش و معتدل است که به دلیل وجود استخرهایی که در هتل‌های آن قرار دارد، دمایی مناسب در محوطه هتل وجود دارد.

طبیعت منحصر به فرد سامویی، یکی از دلایلی است که توریست‌ها به این جزیره سر می‌زنند. قیمت هتل سامویی نزدیک به طبیعت زیبای این جزیره، خیلی بالاتر نیست. فقط کمی خوش سلیقگی لازم است تا هتلی نزدیک به‌ انها ررزو شود.   

تور سامویی هتل ٥ ستاره

شما عزیزانی که قصد سفر به ان جزیره زیبا را دارید و امکانات هتل های ٥ ستاره و لوکس را دارید می توانید در این تور شرکت کنید.

جهت مشاهده تورهای تایلند،  تور سامویی هتل ٥ ستاره را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جست و جو کلیک نمایید.

بدین ترتیب لیست تورهای مورد نظرشما و دارای اعتبار برای شما نمایش داده خواهد شد.

با شرکت در تور سامویی هتل ٥ ستاره علاوه بر تفریحات ساحلی انتظار مناظر بسیار حیرت انگیز طبیعی و مقبره های شگفت انگیز تاریخی را داشته باشید.

این جزیره یکی از زیباترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.

کناره های شمالی و جنوبی این جزیره آرام تر و دارای محیطی خانوادگی تر است. به همین دلیل گردش های شهری در تور سامویی هتل ٥ ستاره در این منطقه صورت می گیرد. پس می توانید تعطیلات خوبی را به همراه خانواده سپری کنید.

 برای شرکت در تور سامویی هتل ٥ ستاره به صورت آنلاین کافی است، فرم درخواست را پر کنید

متعاقبا یک ایمیل با ذکر قیمت و تایید رزرو دریافت خواهید کرد.می توان پرداخت را از طریق کارت اعتباری (ویزا یا مسترکارت) یا انتقالی بانکی انجام داد.بلیط الکترونیکی جهت شرکت شما در تور صادر شده و به آدرس شما ایمیل خواهد شد.

ویزا تایلند ، هتل ٥ ستاره با امکانات بالا، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی هتل ٥ ستاره می باشد.

این تور بسیار زیبا و پرشکوه است و هرآنچه را که مورد نیاز یک توریست است در این تور به چشم می خورد.

در این تور امکانات قایقرانی وجود دارد که می‌تواند برای بازدیدکنندگان تجربه ای فراموش نشدنی باشد.

تور نوروز سامویی

تور نوروز سامویی یکی از بهترین و شلوغ ترین تورها در این زمان است.

زیرا تفریحاتی که در تور نوروز سامویی انجام می شود بسیار مفرح است. به مناسبت سال نو شرکت ها خدمات و تفریحات بیشتری را در تور نوروز سامویی ارائه می دهند.

قیمت تور نوروز سامویی بسته به امکانات و هتل اقامتی و کلاس بروازی متفاوت است.

اما به طور کلی قیمت  تور نوروز سامویی از مبلع ٣٥٠٠٠٠٠ تومان اغاز می شود.

بزرگترین و شلوغ ترین ساحل سامویی ، ساحل چاونگ  به طول ٧ کیلومتر است که در شمال جزیره قرار دارد.

تعدادی تورهای یک روزه در اطراف ساموئی وجود دارند که میتوانید آنها را نیزدر تور نوروز سامویی امتحان نمایید که مختص این زمان میباشد.این تورها به صورت نیم روز و یا تمام روز هستند.

برنامه ها و تفریحات و فستیوال های گوناگون و شبانه تور نوروز سامویی اجرا میشود و همچنین پارک ملی دریایی  که از مناطق گردشگری مهم این منطقه محسوب می شود را می توانید به تماشا بپردازید.

 فعالیت های بسیاری در کوه های ساموئی در تور نوروز سامویی قابل انجام است.تفریحاتی مانند غواصی در زیرآب  یا سواری بر روی فیل ها و کشف جزایر ، رفتن به جشن ها و فستیوال های گوناگون درتور نوروز سامویی انجام می شود. آکواریوم و باغ وحش های کوچک، مکانی جالب برای توریست ها در تور نوروز سامویی هستند.

لازم به ذکر است که نرخ  تور نوروز سامویی به علت شرایط زمانی کمی گرانتر از حالت معمولی است.

تور نوروز سامویی در هتل های ٣ و ٤ و ٥ ستاره اقامت را فراهم میکند.

بلیط هواپیمایی با پرواز ایمن ،چند شب اقامت با صبحانه+راهنمای فارسی زبان+سیم کارت اعتباری تایلند-بیمه  ازجمله امکانات ارائه شده در تور نوروز ساموییمی باشد.

تمامی هتل هادر زمان اقدام مسافران محترم در تور نوروز سامویی با کارگزاران کشور مقصد هماهنگ می‌گردد.

در تور نوروز سامویی شرکت کنید زیرا بهترین فصل برای بهره بردن از این جزیره این فصل می باشد و رطوبت هوا زیاد نیست.

تور سامویی هتل ٤ ستاره

می دانید که سامویی، جدیدترین جزیره ای است که مقصد گردشگران تایلند شده و علاوه بر آن در جهان نیز به عنوان استراحتگاهی آرام و زیبا شناخته شده است.

شما عزیزانی که قصد سفر به این جزیره زیبا و این بهشت روی زمین را دارید، می توانید در این تور شرکت کنید. شما می توانید از امکانات و خدمات بسیاری استفاده کنید و همچنین از امکانات هتل ٤ ستاره بهره ببرید و نکته ی مهم تر آن است که شما هزینه ی زیادی را صرف نمی کنید. به همین دلیل تور سامویی هتل ٤ ستاره یکی از شانس های شما برای سفر به سامویی است.

جهت مشاهده تور سامویی هتل ٤ ستاره و پیدا کردن لیست تورها در سایت، عبارت سامویی را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جستو جو کلیک نمایید. سپس شما می توانید بعد از یافتن تور مورد نظر، فرم ثبت نام را پر کنید و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. سپس چند روز بعد بلیط تور به ایمیل شما فرستاده می شود.

اگر برای داشتن هتل ٤ستاره هتلی را مد نظر دارید انتخاب کنید،در غیر این صورت به هتل پیشنهادی آژانس دقت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت  تور سامویی هتل ٤ ستاره چندان بالا نیست. اما نرخ این هتل ها متفاوت است.

عملکرد کارکنان و نحوه ی ارائه غذا و کیفیت آن 

تفریحات و امکانات هتل 

منطقه و دسترسی از جمله مواردی است که در تور سامویی هتل ٤ ستاره تفاوت قیمت ها را توضیح می دهد.

ویزا تایلند ، هتل ٤ ستاره با صبحانه ، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی هتل ٤ ستاره می باشد.

تورسامویی با پرواز ایران ایر

تور سامویی با پرواز ایران ایر یکی از بهترین حالت هایی است که شما می توانید با شرکت در آن شرکت کنید.

در مورد این ایرلاین خوب است بدانید که سال تاسیس شرکت هواپیمایی ایران  ١٣٢٥ میباشد. ایران ایر به عنوان اولین و تنها ایر لاین ایرانی تا سال های سال بود. و به عنوان معتبرترین ایرلاین ایرانی شناخته می شود.

صدور بلیط  تورسامویی با پرواز ایران ایر در کمترین زمان ممکن و ارسال رایگان بلیت به تمامی نقاط تهران و کلیه شهرهای داخل و خارج از کشور امکانپذیز میباشد

 همان طور که می دانید این جزیره یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است. اگر بین دو شهر سامویی و تهران پرواز میکنید یکی از بهترین گزینه ها تور سامویی با پرواز ایران ایر میباشد.

 سامویی، جدیدترین جزیره ای است که مقصد گردشگران تایلند شده و علاوه بر آن در جهان نیز به عنوان استراحتگاهی آرام و زیبا شناخته شده است.

شما با شرکت در تور سامویی با پرواز ایران ایر می توانید با جاذبه های این جزیره ی بی نظیر آشنا شوید و همچنین با پروازی ایمن به مقصد خود برسید.

 ویزا

 ترانسفر فرودگاهی

 سیم کارت رایگان

 بیمه مسافر

 گشت

صبحانه

 از جمله خدمات ارائه شده در تور سامویی با پرواز ایران ایر می باشد. بلیط رفت و برگشت

شما می توانید به راحتی از طریق آنلاین ثبت نام خود را انجام دهید:

فرم درخواست را پر کنید

متعاقبا یک ایمیل با ذکر قیمت و تایید رزرو ایران ایر دریافت خواهید کرد.

می توان پرداخت را از طریق کارت اعتباری (ویزا یا مسترکارت) یا انتقالی بانکی انجام داد

بلیط الکترونیکی جهت شرکت شما در تور سامویی با پرواز ایران ایر شما صادر شده و به آدرس شما ایمیل خواهد شد.

در کل باید به شما بگوییم که هزینه ی کمتری را بابت این تور به نسبت تورهای مشابه پرداخت مینمایید. به این دلیل که هنگامی که شما با پروازهای داخلی سفرهای خود را انجام دهید هزینه ی کمتری را بابت بلیط پرداخت میکنید. پس از هم اکنون برای شرکت در تور سامویی با پرواز ایران ایر اقدام کنید.

تور سامویی با پرواز ایر اسیا

تور سامویی با پرواز ایر اسیا را می توانید در بسیاری از شرکت ها و برگزار کننده های تورها مشاهده کنید و در آن شرکت کنید.

همان گونه که می دانید سامویی یکی از زیباترین جزایر در آسیا می باشد که عده ی زیادی برای دیدن جاذبه ها و زیبایی های آن روانه ی این منطقه ی زیبا می شوند.

شما عزیزانی که قصد سفر به سامویی را دارید، ما به شما تور سامویی با پرواز ایر اسیا را توصیه می کنیم. شما با شرکت در این تور علاوه بر استفاده از امکانات این تور، می توانید از سفری ایمن و راحت برخوردار شوید. لازم است بدانید پروازهای شرکت هواپیمایی ایرآسیا به مقصد ایران از اسفند ماه امسال و به مناسبت نوروز سال ٩٢ از سرگرفته شد

صدور بلیط  تور سامویی با پرواز ایر اسیا در کمترین زمان ممکن و ارسال رایگان بلیت به تمامی نقاط تهران و کلیه شهرهای داخل و خارج از کشور امکان پذیز می باشد.

 همان طور که می دانید این جزیره یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است. اگر بین دو شهر سامویی و تهران پرواز می کنید یکی از بهترین گزینه ها تور سامویی با پرواز ایر اسیا می باشد.

جهت مشاهده تورهای سامویی عبارت تور سامویی با پرواز ایر اسیا را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جست و جو کلیک نمایید.

بدین ترتیب لیست تورهای سامویی و دارای اعتبار برای شما نمایش داده خواهد شد.

بلیط هواپیما ایر اسیا، ویزا تایلند ، هتل با صبحانه ، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی با پرواز ایر اسیا می باشد.

تور‎ سامویی‎ با پرواز ماهان

تور سامویی با پرواز ماهان، با مقصد فرودگاه بین المللی سامویی می‏‎باشد. این فرودگاه ٢٠ دقیقه با سواحل زیبایی درایو و توچال فاصله دارد.

رزرو تور سامویی با پرواز ماهان می‏‎تواند به شکل اینترنتی نیز انجام شود که در این صورت متقاضیان می‏‎توانند به وب سایتی که از سوی شرکت ماهان معرفی می‏‎شود، با توجه به لیستی که از خطوط هوایی در اختیار آنها قرار می‏‎گیرد، ساعت و تاریخ حرکت خود را مشخص و تور سامویی با پرواز ماهان را رزرو نمایند.

در تور سامویی با پرواز ماهان، بازدید از سواحل صخره ای و شهر لامایی در یک کیلومتری سامویی، از جمله برنامه‏ها‏‎ی تور می‏‎باشد. در شهر لامایی اینترنت به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‏‎گیرد. تور سامویی با پرواز ماهان، مسافران در کمتر از ١٠ دقیقه با ماشین به ساحل زیبای چاونگ راهنمایی می‏‎شوند. در اینجا علاوه بر مناظر زیبایی ساحلی، کوه سامویی نیز از دیگر شگفتی‏ها‏‎ی تور سامویی با پرواز ماهان به شمار می‏رود.

از جمله مزایای تور سامویی با پرواز ماهان، می‏‎توان به هتل‎ها‎ و مکان‏ها‏‎ی سرگرمی است که با شرکت ماهان قرارداد منعقد نموده اند، اشاره کرد. شرکت ماهان اقدام به انتشار کارتهایی با دو عنوان طلایی و نقره‎ای نموده است. افرادی که کارتهای نقره‎ای این شرکت ماهان را خریداری می‎کنند، می‏‎توانند در تور سامویی با پرواز ماهان تا فاصله ٣٠ کیلومتر از مقصد، از مزایای این شرکت برخوردار شوند. اعضای کارتهای طلایی نیز تا فاصله ٤٥٠ کیلومتر می‎توانند از امتیازات و تسهیلاتی که شرکت ماهان در نظر گرفته است، بهره‎مند گردند. مدت اعتبار کارتهای نقره‎ای، ٢ سال و کارت‎ها‎ی طلایی ٣ سال می‎باشد. از جمله مزایایی کارتهای نقره‎ای که در تور سامویی با پرواز ماهان به مسافران ارائه می‏‎شود؛ دسترسی به سالن پذیرایی، حضور رایگان در کلاس‎ها‎ی کسب و کار در حین پرواز، امکان حمل ١٠ کیلوگرم بار اضافی بصورت رایگان است. رزرو تور سامویی با پرواز ماهان می‎تواند به شکل مستقیم و از طریق شرکت ماهان و یا وب سایت این شرکت صورت بگیرد.

در تور سامویی با پرواز ماهان، تمامی تدابیر امنیتی جهت رفاه حال مسافران اندیشیده شده است. در عین حال هتل‏ها‏‎یی که برای مسافران در نظر گرفته شده، دارای تمامی امکانات رفاهی می‏‎باشد. رستوران سنتی سامویی دارای انواع غذاهای سنتی تایلند و غذاهای محبوب بین المللی می‏‎باشد که در تور سامویی با پرواز ماهان گنجانده شده است. ورزشهای آبی از قبیل قایق سواری، غواصی، جت اسکی و ... از جمله سرگرمی های تور سامویی با پرواز ماهان به شمار می رود. در تور سامویی با پرواز ماهان چندین استراحتگاه ویژه ٤ ستاره پیش بینی شده که بر اساس سلیقه متقاضیان انتخاب می شوند.

تور سامویی با پرواز الاتحاد

تور سامویی با پرواز الاتحاد را می توانید در بسیاری از شرکت ها تهیه نمایید. زیرا بسیاری از آژانس های هواپیمایی و شرکت های برگزار کننده ی تورها تمایل دارند برای سفر هوایی خود ایرلاینی معتبر و ایمن همچون الاتحاد انتخاب  کنند.

شما عزیزانی که قصد سفر به سامویی دارید، به شما توصیه می کنیم در تور سامویی با پرواز الاتحاد شرکت کنید. زیرا همان گونه که می دانید یکی از فاکتورهای مهم در سفر هوایی نوع خطوط هوایی است که ضمانت سفر شماست.


سامویی، جدیدترین جزیره ای است که مقصد گردشگران تایلند شده و علاوه بر آن در جهان نیز به عنوان استراحت گاهی آرام و زیبا شناخته شده است.

این جزیره یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.

هزینه ی تور سامویی با پرواز الاتحاد در شرکت های مختلف متفاوت است. و قیمت ها دارای نوسان بسیاری است ولی لازم است بدانید که هزینه ی بلیط با این ایرلاین حدودا از ٢٠٠٠٠٠٠ تومان آغاز می شود. و در مسیر سفر خود در کشور امارات توقفی کوتاه خواهید داشت. زیرا این ایرلاین، از جمله خطوط هوایی کشور امارات محسوب می شود که دفتر اصلی شرکت در این کشور است.

 به همین دلیل قبل از شرکت در تور سامویی با پرواز الاتحاد لازم است کمی اطلاعات در مورد آن داشته باشید. زمان تقریبی رسیدن شما به مقصد سامویی حدودا ٨-٩ می باشد.

ساحل چوینگ در شمال شرقی جزیره ، شلوغ ترین و جهان گردی ترین منطقه ی این جزیره است. ساحل لامای در شرق جزیره و جنوب ساحل چونییگ واقع شده ، ساحلی کوچک تر ، تمیزتر و خلوت تر از چوینگ است. آب این ساحل ، بسیار تمیز و برای شنا کردن ، عالی است که از مکان های گردشگری در تور سامویی با پرواز الاتحاد می باشد.

جهت مشاهده این تور و پیدا کردن لیست تورها در سایت، عبارت تور سامویی با پرواز الاتحاد را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جستو جو کلیک نمایید. سپس شما می توانید بعد از یافتن تور مورد نظر، فرم ثبت نام را پر کنید و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. سپس چند روز بعد بلیط تور به ایمیل شما فرستاده می شود.

ویزا تایلند ، هتل با صبحانه ، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز با ایرلاین الاتحاد، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی با پرواز الاتحاد می باشد.

بلیط ارزان سامویی

به همین دلیل تورهای تفریحی زیادی به منظور استفاده از جاذبه ها و سواحل زیبای سامویی برگزار می شود. 

به همین دلیل یکی از راه های تهیه ی بلیط ارزان سامویی شرکت در تورها است. بنابراین اگر شما قصد سفر تفریحی به این جزیره ی زیبا را دارید، بهتر است در یکی از تورهایی که به این مقصد تشکیل می شوند شرکت کنید. زیرا اکثر پروازها چارتر هستند و بلیط با نرخ کمتری ارائه می شود. همچنین شما با هزینه ای که پرداخت می کنید علاوه بر آشنایی با اماکن تفریحی سامویی می توانید از خدمات و امکانات تورها استفاده کنید.

در حال حاضر ایرلاین های خارجی مانند لوفتهانزا، ترکیش، قطری، ایر اسیا و... و ایرلاین های ایرانی همچون ماهان، ایران ایر و آسمان نیز بلیط ارزان سامویی را ارائه میدهند

اگر شما با ایرلاین هایی همچون لوفتهانزا، قطری، اطلس جت و... اقدام به پرواز کنید شما باید هزینه ی بیشتری را بابت تهیه ی بلیط بپردازید. شما میتوانید برای تهیه ی بلیط ارزان سامویی با قیمت مناسبتر در تورها شرکت کنید. زیرا اکثر تورها بلیط را به صورت چارتر ارائه میدهند و در این صورت شما هزینه ی کمتری را میپردازید

یکی دیگز از روش های تهیه ی بلیط ارزان سامویی، استفاده و تهیه ی بلیط های لحظه آخری است. در این روش به دلیل نرسیدن ظرفیت به حد نصاب بلیط ها را با قیمت کمتری توزیع می کنند. و این برای شما فرصت مناسبی است.

در برخی از ایرلاین ها نیز خدمات ویژه ای ارائه می شود. برای مثال در برخی از روزها به مناسبت های مختلف، تخفیفات خاصی را برای قشهرهای همچون پزشکان، مهندسین و دانشجویان در نظر می گیرند. شما می توانید در سایت ایرلاین های مختلف جست و جو کنید تا بتوانید بلیط ارزان سامویی را تهیه نمایید.

تور سنگاپور بهمن ٩٤

سنگاپور یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن آسیا و از مراکز بزرگ داد و ستد در جهان محسوب می شود.به همین دلیل بسیاری از تورها به این مقصد انجام می شود.

 شما میتوانید جهت کسب اطلاعات در مورد این تور و چگونگی برگزار شدن آن به سایت شرکت ها و آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید. ما به شما توصیه می کنیم از همین امروز جهت شرکت در تور سنگاپور بهمن ٩٤ اقدام نمایید.

به علت موقعیت جغرافیایی این کشور و داشتن ساحل، دارای اب و هوای نسبتا مرطوبی است. در بسیاری از ماه های سال بسیار گرم و شرجی می باشد.اما بهترین زمان سفر به این کشور در فصل پاییز و زمستان است. زیرا رطوبت هوا به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

وجود اقوام مختلف با تضادهای فرهنگی، ادیان متنوع، اماکن دیدنی بسیار زیبا و هتلهای شیک و مجلل سالانه جهانگردان بی شماری را سنگاپور جلب می کند. در حومه شهر سنگاپور مزارع زیبا با تزئینات مختلفی وجود دارد. که همگی در تور سنگاپور بهمن ٩٤ به شم نشان داده خواهند شد.

جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چزخ و فلک فلایر که بزرگترین چرخ و فلک جهان با ١٥٠ متر قطر و ١٦٥ متر ارتفاع است، سنتوزا و دنیای زیر آب معمولا از جمله مناطق گردشگری هستند که در تور سنگاپور بهمن ٩٤ بازدید و دیدن می کنید.

بلیط رفت و برگشت پرواز ایمن – چند شب درسنگاپور اقامت در هتل با صبحانه – راهنمای فارسی زبان – ویزای سنگاپور – ترانسفر فرودگاهی و بین شهری – سیم کارت – بیمه مسافرتی– گشت نیم روز شهری در سنگاپور از جمله خدمات ارائه شده درتور سنگاپور بهمن ٩٤است. گردش در شهردر این تور با رفتن و بازدید از مراکز تجاری اغاز میشود. که به احتمال زیاد مورد پسند همگان قرار می گیرد.

قیمت تور سنگاپور بهمن ٩٤  بستهبه این که در چه هتلی قرار است اقامت کنید و نوع پروازی که مد نظر دارید متفاوت است.