تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سنگاپور بهمن ٩٤

سنگاپور یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن آسیا و از مراکز بزرگ داد و ستد در جهان محسوب می شود.به همین دلیل بسیاری از تورها به این مقصد انجام می شود.

 شما میتوانید جهت کسب اطلاعات در مورد این تور و چگونگی برگزار شدن آن به سایت شرکت ها و آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید. ما به شما توصیه می کنیم از همین امروز جهت شرکت در تور سنگاپور بهمن ٩٤ اقدام نمایید.

به علت موقعیت جغرافیایی این کشور و داشتن ساحل، دارای اب و هوای نسبتا مرطوبی است. در بسیاری از ماه های سال بسیار گرم و شرجی می باشد.اما بهترین زمان سفر به این کشور در فصل پاییز و زمستان است. زیرا رطوبت هوا به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

وجود اقوام مختلف با تضادهای فرهنگی، ادیان متنوع، اماکن دیدنی بسیار زیبا و هتلهای شیک و مجلل سالانه جهانگردان بی شماری را سنگاپور جلب می کند. در حومه شهر سنگاپور مزارع زیبا با تزئینات مختلفی وجود دارد. که همگی در تور سنگاپور بهمن ٩٤ به شم نشان داده خواهند شد.

جاده ارچارد، ارکید سنگاپور، چزخ و فلک فلایر که بزرگترین چرخ و فلک جهان با ١٥٠ متر قطر و ١٦٥ متر ارتفاع است، سنتوزا و دنیای زیر آب معمولا از جمله مناطق گردشگری هستند که در تور سنگاپور بهمن ٩٤ بازدید و دیدن می کنید.

بلیط رفت و برگشت پرواز ایمن – چند شب درسنگاپور اقامت در هتل با صبحانه – راهنمای فارسی زبان – ویزای سنگاپور – ترانسفر فرودگاهی و بین شهری – سیم کارت – بیمه مسافرتی– گشت نیم روز شهری در سنگاپور از جمله خدمات ارائه شده درتور سنگاپور بهمن ٩٤است. گردش در شهردر این تور با رفتن و بازدید از مراکز تجاری اغاز میشود. که به احتمال زیاد مورد پسند همگان قرار می گیرد.

قیمت تور سنگاپور بهمن ٩٤  بستهبه این که در چه هتلی قرار است اقامت کنید و نوع پروازی که مد نظر دارید متفاوت است.