تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

قیمت هتل سامویی

سامویی یکی از جزایر جذاب و دیدنی تایلند است که همواره دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است. هوای سامویی در تابستان کمی بیشتر از زمستان است. اما هرگز گرمای شدید در حد آفتاب سوختگی و برف باریدن در زمستان را مشاهده نخواهید کرد.


قیمت هتل سامویی بسیار متفاوت است. در بین هتل‌های سامویی از پایین ترین قیمت یعنی ٦٠٠ بات تا نزدیک به ٦٠٠٠ بات هستند. با توجه به نوع هتل، ستاره‌های هتل، بزرگی و نوع اتاق، قیمت هتل سامویی نیز متغیر است. قیمت هر بات در سال ٩٤ حدود ١٠٠ تومان است. برای پیدا کردن قیمت فعلی بات، واحد پول تایلند، باید به صرافی‌های انلاین مراجعه فرمایید.

هتل‌های سه ستاره معمولاً از کمتر از ١٠٠٠ بات تا نزدیک به ٢٠٠٠ بات است. این هتل‌ها معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های خیلی کمی دارند. بنابراین هتل‌های سه ستاره خوب به سرعت پر می‌شوند. قیمت هتل سامویی سه ستاره بسیار مناسب تر از هتل‌های ٤ و ٥ ستاره است. قیمت هتل سامویی‌ چهار ستاره نیز از ٣٠٠٠ بات آغاز می‌شود و تا حدود ٤٠٠٠ بات بالا می‌روند. کمتر هتلی در سامویی پیدا می‌شود که قیمت آن کمتر از ٣٠٠٠ بات باشد. هتل‌های پنج ستاره سامویی نیز از ٤٠٠٠ بات به بالا آغاز می‌شود. قیمت هتل سامویی براساس ستاره‌های هتل، به صورت حدودی است. اگر به دنبال قیمت هتل سامویی دقیق هستید، باید تخت‌ها و بزرگی اتاق را نیز در نظر بگیرید و بعد از آن دست به مقایسه بزنید.

جزیره سامویی یکی از جذاب ترین و متعادل ترین نقاط تایلند است که گردشگران زیادی به آن سر می‌زنند. قیمت هتل سامویی به نسبت دیگر هتل‌های تایلند مناسب تر است. زیرا سامویی یکی از جزایری است که در حال جذب توریست است. سامویی یک استراحتگاه آرامش بخش و معتدل است که به دلیل وجود استخرهایی که در هتل‌های آن قرار دارد، دمایی مناسب در محوطه هتل وجود دارد.

طبیعت منحصر به فرد سامویی، یکی از دلایلی است که توریست‌ها به این جزیره سر می‌زنند. قیمت هتل سامویی نزدیک به طبیعت زیبای این جزیره، خیلی بالاتر نیست. فقط کمی خوش سلیقگی لازم است تا هتلی نزدیک به‌ انها ررزو شود.