تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سامویی با پرواز ایر اسیا

تور سامویی با پرواز ایر اسیا را می توانید در بسیاری از شرکت ها و برگزار کننده های تورها مشاهده کنید و در آن شرکت کنید.

همان گونه که می دانید سامویی یکی از زیباترین جزایر در آسیا می باشد که عده ی زیادی برای دیدن جاذبه ها و زیبایی های آن روانه ی این منطقه ی زیبا می شوند.

شما عزیزانی که قصد سفر به سامویی را دارید، ما به شما تور سامویی با پرواز ایر اسیا را توصیه می کنیم. شما با شرکت در این تور علاوه بر استفاده از امکانات این تور، می توانید از سفری ایمن و راحت برخوردار شوید. لازم است بدانید پروازهای شرکت هواپیمایی ایرآسیا به مقصد ایران از اسفند ماه امسال و به مناسبت نوروز سال ٩٢ از سرگرفته شد

صدور بلیط  تور سامویی با پرواز ایر اسیا در کمترین زمان ممکن و ارسال رایگان بلیت به تمامی نقاط تهران و کلیه شهرهای داخل و خارج از کشور امکان پذیز می باشد.

 همان طور که می دانید این جزیره یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است. اگر بین دو شهر سامویی و تهران پرواز می کنید یکی از بهترین گزینه ها تور سامویی با پرواز ایر اسیا می باشد.

جهت مشاهده تورهای سامویی عبارت تور سامویی با پرواز ایر اسیا را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جست و جو کلیک نمایید.

بدین ترتیب لیست تورهای سامویی و دارای اعتبار برای شما نمایش داده خواهد شد.

بلیط هواپیما ایر اسیا، ویزا تایلند ، هتل با صبحانه ، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی با پرواز ایر اسیا می باشد.