تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سامویی هتل ٤ ستاره

می دانید که سامویی، جدیدترین جزیره ای است که مقصد گردشگران تایلند شده و علاوه بر آن در جهان نیز به عنوان استراحتگاهی آرام و زیبا شناخته شده است.

شما عزیزانی که قصد سفر به این جزیره زیبا و این بهشت روی زمین را دارید، می توانید در این تور شرکت کنید. شما می توانید از امکانات و خدمات بسیاری استفاده کنید و همچنین از امکانات هتل ٤ ستاره بهره ببرید و نکته ی مهم تر آن است که شما هزینه ی زیادی را صرف نمی کنید. به همین دلیل تور سامویی هتل ٤ ستاره یکی از شانس های شما برای سفر به سامویی است.

جهت مشاهده تور سامویی هتل ٤ ستاره و پیدا کردن لیست تورها در سایت، عبارت سامویی را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جستو جو کلیک نمایید. سپس شما می توانید بعد از یافتن تور مورد نظر، فرم ثبت نام را پر کنید و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. سپس چند روز بعد بلیط تور به ایمیل شما فرستاده می شود.

اگر برای داشتن هتل ٤ستاره هتلی را مد نظر دارید انتخاب کنید،در غیر این صورت به هتل پیشنهادی آژانس دقت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت  تور سامویی هتل ٤ ستاره چندان بالا نیست. اما نرخ این هتل ها متفاوت است.

عملکرد کارکنان و نحوه ی ارائه غذا و کیفیت آن 

تفریحات و امکانات هتل 

منطقه و دسترسی از جمله مواردی است که در تور سامویی هتل ٤ ستاره تفاوت قیمت ها را توضیح می دهد.

ویزا تایلند ، هتل ٤ ستاره با صبحانه ، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی هتل ٤ ستاره می باشد.