تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سامویی با پرواز الاتحاد

تور سامویی با پرواز الاتحاد را می توانید در بسیاری از شرکت ها تهیه نمایید. زیرا بسیاری از آژانس های هواپیمایی و شرکت های برگزار کننده ی تورها تمایل دارند برای سفر هوایی خود ایرلاینی معتبر و ایمن همچون الاتحاد انتخاب  کنند.

شما عزیزانی که قصد سفر به سامویی دارید، به شما توصیه می کنیم در تور سامویی با پرواز الاتحاد شرکت کنید. زیرا همان گونه که می دانید یکی از فاکتورهای مهم در سفر هوایی نوع خطوط هوایی است که ضمانت سفر شماست.


سامویی، جدیدترین جزیره ای است که مقصد گردشگران تایلند شده و علاوه بر آن در جهان نیز به عنوان استراحت گاهی آرام و زیبا شناخته شده است.

این جزیره یکی از بی نظیرترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.

هزینه ی تور سامویی با پرواز الاتحاد در شرکت های مختلف متفاوت است. و قیمت ها دارای نوسان بسیاری است ولی لازم است بدانید که هزینه ی بلیط با این ایرلاین حدودا از ٢٠٠٠٠٠٠ تومان آغاز می شود. و در مسیر سفر خود در کشور امارات توقفی کوتاه خواهید داشت. زیرا این ایرلاین، از جمله خطوط هوایی کشور امارات محسوب می شود که دفتر اصلی شرکت در این کشور است.

 به همین دلیل قبل از شرکت در تور سامویی با پرواز الاتحاد لازم است کمی اطلاعات در مورد آن داشته باشید. زمان تقریبی رسیدن شما به مقصد سامویی حدودا ٨-٩ می باشد.

ساحل چوینگ در شمال شرقی جزیره ، شلوغ ترین و جهان گردی ترین منطقه ی این جزیره است. ساحل لامای در شرق جزیره و جنوب ساحل چونییگ واقع شده ، ساحلی کوچک تر ، تمیزتر و خلوت تر از چوینگ است. آب این ساحل ، بسیار تمیز و برای شنا کردن ، عالی است که از مکان های گردشگری در تور سامویی با پرواز الاتحاد می باشد.

جهت مشاهده این تور و پیدا کردن لیست تورها در سایت، عبارت تور سامویی با پرواز الاتحاد را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جستو جو کلیک نمایید. سپس شما می توانید بعد از یافتن تور مورد نظر، فرم ثبت نام را پر کنید و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. سپس چند روز بعد بلیط تور به ایمیل شما فرستاده می شود.

ویزا تایلند ، هتل با صبحانه ، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز با ایرلاین الاتحاد، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی با پرواز الاتحاد می باشد.