تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سنگاپور فروردین ٩٥

سیستم حمل و نقل و جابه جایی مسافران و توریستها بصورت رایگان در تمامی نقاط مختلف کشور سنگاپور، از جمله برنامه‎ها‎ی تور سنگاپور فروردین ٩٥ خواهد بود. علاوه بر این در تور سنگاپور فروردین ٩٥ مشاهده پارک مرلئون که یکی از پارک‎ها‎ی زیبا در جهان به شمار می‏رود و وجود مجسمه یک موجود اساطیری که متشکل از قسمتی شیر و قسمت دیگر ماهی است، بر زیبایی آن افزوده به همراه معبد کینگ یکی از قدیمی‎ترین معابد بودایی، از مزایای تور می ‏باشد. 

 بازدید از باغ وحش ویژه حیوانات این کشور،‎ ‎معابد، باغ ملی پوشیده از ارکیده (دارای بیش از ٦٠ هزار نوع گیاه به رنگ ارغوانی)، باشگاه کریکت، مراکز صنایع دستی، موزه مادام ترسو، خلیج مارینا، دیدن شهر نوین (ویترین فرهنگ و سبک زندگی در سنگاپور)، موزه تمدن شناسی سنگاپور و ... از جمله مکانهایی است که در برنامه ‎ تور سنگاپور فروردین ٩٥ گنجانده شده است.

بخشی از هزینه‎ها‎ی دریافتی تور سنگاپور فروردین ٩٥ نیز صرف تهیه غذا خواهد شد که براساس سلیقه گردشگران سفارش داده می‌شود. از دیگر مزایای تور سنگاپور فروردین ٩٥، اجاره ماشین به منظور راحتی گردشگران می‎باشد.  تور سنگاپور فروردین ٩٥ دارای مترجم است تا توریستها و گردشگران برای برقراری  ارتباط با ساکنین کشور سنگاپور مشکلی نداشته باشند.

وجود جنگل‎ها‎ی انبوه گرمسیری، کوهستانهای خلوت و گفت انگیز، پارک ملی، سواحل دارای زرق و برق، قایق سواری در رودخانه، قدم زدن در سواحل و ... از جمله جاذبه‎ها‎ی تور سنگاپور فروردین ٩٥ می‎باشد. در تور سنگاپور فروردین ٩٥ بازدید از کلیسای مسیح ملاکا و مالاکا در برنامه‎ها‎ی تور بوده که مکانهای جذابی برای علاقمندان به تاریخ‎ به شمار می‏روند.

یکی از برنامه‎های تور سنگاپور فروردین ٩٥ بازدید از جزایر زیبای سنگاپور می‏باشد. مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ و بوتیک های لوکس نیز جزء برنامه های تور سنگاپور فروردین ٩٥ به شمار می‏رود. یکی از مناطق معروف سنگاپور مرکز مصطفی می‏باشد که به عنوان معروفترین مرکز تجاری شهر سنگاپور محسوب می‏شود و در برنامه تور سنگاپور فروردین ٩٥ گنجانده شده است. علاوه بر این مسافران می‏توانند  به کنار رودخانه سنگاپور بروند و بر قایق هایی که در رودخانه در حال رفت و آمد هستند، سوار شوند.