تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

بلیط هواپیما هامبورگ

بلیط هواپیما هامبورگ توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود. شرکت‌هایی که معمولاً در آلمان و ایران و یا همسایگی این دو کشور قرار دارند.

کشورهای همسایه ایران که بلیط هواپیما هامبورگ را ارائه می‌کنند شامل ترکیه، روسیه، امارات و قطر می‌شوند. شرکت همسایه المان نیز که بلیط هواپیما هامبورگ ارائه می‌کند، شرکت KLM هلند است. شرکت لوفت‌هانزا یک شرکت المانی است که ارائه بلیط هواپیما هامبورگ از این شرکت، نکته عجیبی نیست.

 بلیط هواپیما هامبورگ از پگاسوس ایرلاین

در بین شرکت‌های ترکیه ای، پگاسوس یکی از ارزان ترین قیمت‌ها را برایبلیط هواپیما هامبورگ ارائه می‌نماید. مدت زمانی که شرکت پگاسوس، شما را از فرودگاه امام خمینی با یک توقف در فرودگاه استانبول، به هامبورگ می‌رساند، حدود ١٢ ساعت است.

بلیط هواپیما هامبورگ از ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین نیز یک شرکت هواپیمایی ترکیه ای است که در ٨ ساعت با توقف در فرودگاه استانبول، مسافران خود را به هامبورگ می‌رساند. قیمت بلیط هواپیما هامبورگ از ترکیش ایرلاین کمی بالاتر از دیگر شرکت ترکیه ای است.

بلیط هواپیما هامبورگ از ایران ایر

ایران ایر یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که بلیط هواپیما هامبورگ را ارائه می‌نماید. ایران ایر با یک توقف در فرودگاه استانبول، در هشت ساعت شما را به هامبورگ می‌رساند.

بلیط هواپیما هامبورگ از ایرفلوت

ایرفلوت یک شرکت روسی است. توقف پروازهای بلیط هواپیما هامبورگ با ایرفلوت در فرودگاه مسکو است و در زمان تقریبی ٨ ساعت و ٣٠ دقیقه به هامبورگ می‌رسند. به نظر می‌رسد مسیر شمالی پرواز به سمت هامبورگ ، کمی کج باشد. اما چنین مسیری را فقط شرکت هواپیمایی ایرفلوت طی می‌کند.

بلیط هواپیما هامبورگ از الاتحاد

الاتحاد یک شرکت اماراتی است. توقف این شرکت در فرودگاه ابوظبی امارات و مونیخ المان است. داشتن دو توقف در یک پرواز، نشان دهنده کوچک بودن هواپیما است. مدت زمان پرواز شما با ایرلاین الاتحاد حدود ١٢ ساعت و نیم خواهد بود.

بلیط هواپیما هامبورگ از قطر ایرویز

قطر ایرویز نیز یکی از شرکت‌هایی هواپیمایی است که به سرعت جای خود را در پروازهای بین المللی باز کرده است. به دلیل این که قطر ایرویز در دوحه قطر و لندن انگلستان، قبل از رسیدن به هامبورگ ، توقف دارد، این پرواز توصیه نمی شود. شما مدت ١٥ ساعت در روی هوا برای رسیدن به هامبورگ ، زمان از دست خواهید داد.

بلیط هواپیما هامبورگ ‌از لوفت‌هانزا

لوفت‌هانزا یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما هامبورگ است. در ٧ ساعت و ٢٠ دقیقه به هامبورگ آلمان خواهید رسید و فقط یک توقف در شهر فرانکفورت خواهید داشت.