تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

بلیط لحظه آخری آلمان

بلیط لحظه آخری آلمان همانطور که از اسم آن برمی‎آید، بلیطی که یک روز قبل از پرواز به فروش می‏رسد. این بلیط با بهای پایین تری نسبت به قیمت اصلی فروخته می‏شود. بلیط لحظه آخری آلمانی زمانی اتفاق می‏افتد که مسافر به علت نداشتن فرصت کافی و یا برنامه ریزی برای سفر به آلمان، بلیط خود رزرو را نکرده باشد. در این شرایط پیدا کردن بلیط بسیار سخت بوده و مسافران با مشکلات زیادی همراه می‏شوند. بسیاری از آژانس‎ها‏ی مسافرتی برای این کار چاره ای اندیشه و تدبیر لازم را به کار برده‎اند تا آن دسته از مسافرینی که نتوانسته اند به هر دلیلی بلیط خود را تهیه کنند، بلیط سفر را تهیه کنند.

بلیط لحظه آخری آلمان در سه حالت قابل ارائه می‏باشد:

  • چنانچه روز قبل از پرواز تعداد مسافرین به حد نصاب نرسد و تعداد کمتری بلیط به فروش برسد، در این صورت بلیط لحظه آخری آلمان، با قیمت نازلتری از قبل به فروش می‏رسد.
  • گاهی برخی از آژانس‎ها‏ی هواپیمایی به مناسبت‎ها‏ی مختلف و یا اعیاد مذهبی، اقدام به فروش بلیط لحظه آخری آلمان می‏نمایند که در هر سه مورد تخفیفات ویژه ای شامل حال مشتریان می‏شود.
  • مسئولین پرواز همواره بر این نظر هستند که پروازهای ابتدا و آخر هر هفته با تعداد کمتری از مسافرین مواجه می‏شود، در این صورت بسیاری از صندلی‎ها خالی مانده در نتیجه آنها اقدام به فروش بلیط لحظه آخری آلمان می‏نمایند.