تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

سفارت خانه آلمان در تهران

سفارت خانه آلمان در تهران تنها نمایندگی آلمان در ایران است واقع در تهران، خیابان فردوسی، جنب کوچه برلن، پلاک ٣٢٤ در صورتی که ایران در آلمان دارای ٤ نمایندگی است که شامل سفارت در کنسولگری برلین، فرانکفورت، هامبورگ و مونیخ می باشد.

سفارت خانه آلمان در تهران یکی از ١٢٥ نمایندگی خارجی در ایرن است و یکی از ١٠٤ نمایندگی خارجی در تهران می باشد. سفارت خانه آلمان در تهران در خیابان فردوسی واقع شده است و بیش از ١٠٠ سال از حضور سفارت خانه آلمان در تهران می گذرد. در سفارت خانه آلمان در تهران مدرسه فارت آلمان ساخته شده ست که شامل کودکستان، مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان است و تمامی افرادی که در آن مشغول به تحصیل هستند صرفا اروپایی و آلمانی یستند بلکه دانش آموزن ایرانی بسیاری در بین دانش آموزان دیگر دیده می شود. 

در اصل سفارت خانه آلمان در تهران برای مراجعه مسفران و گردشگران آلمان نزد سفیر و کارکنان سفارت خانه است برای اخذ ویزای آلمان جهت حضور در المان جهت ادامه تحصیل، سفرهای کاری و تفریحی و گردشگری است. سفیر و کارکنان سفارت خانه آلمان به نمایندگی دولت آلمان در جهت پیشبرد منافع کشور خود را در تهران مستقر شده اند. ویزا از جمله وظایف سفارت خانه آلمان در تهران که به عنوان مدرکی معتبر ضمیمه گذرنامه می شود و نشان دهنده تاییدیه حضور یک فرد برای ورود به آلمان از طرف نمایندگان این کشور در سفارت خانه آلمان در تهران می باشد. 

ویزای آلمان ویزای شنگن یا ویزای اروپاست و برای کسانی که می خواهند به محدوده شنگن وارد شوند و ساکن محدوده شنگن نیستند، صادر می شود. آلمان از جمله کشورهای محدوده شنگن با جاذبه های توریستی زیبا و بسیاری است. ویزای آلمان از قواعد ویزای شنگن پیروی می کند و دارای دو تاریخ است. تاریخ اعتبار ویزا و تاریخ مدت زمان مجاز برای حضور در کشور آلمان که حداکثر سه ماه یا٩٠ روز می باشد و طبق قانون حق تجارت با ویزای آلمان برای شما به وجود نمی آید. در صورت رخداد چنین واقعه ایی برخورد سختی از طرف دولت آلمان با شما صورت خواهد گرفت؛ بنابراین قوانین مربوط به ویزای شنگن و سفر به آلمان را رعایت کنید.

از آنجایی که اخذ ویزای آلمان دشوار و زمان بر می باشد، خدمات گردشگری ... در تورهای خارجی خود به اروپا و آلمان اخذ ویزا و دیگر امکانات مورد نیاز را برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است و مشاوره لازم در این خصوص را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد.