تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

پرواز آمریکا به ایران

پرواز آمریکا به ایران می‎توان از طریق رزرو پروازهای ارزان بین المللی صورت بگیرد. پرواز آمریکا به ایران می‎تواند به هر یک از شهرهای کلان کشور ایران صورت بگیرد از جمله این شهرها می‎توان به تهران به عنوان پایتخت، مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز باشد.

 

پرواز آمریکا به ایران از شهرهایی چون واشنگتن، بوستون، نیویورک و ... انجام می‎شود. بلیط‎ها‎ی پرواز آمریکا به ایران از طریق آژانس‎ها‎ی هواپیمایی در این کشور به فروش می‎رسد. یکی از مزیتهای این آژانس‎ها‎ امکان خرید بلیط به دو صورت یکطرف و دو طرفه می‎باشد. در پرواز آمریکا به ایران بصورت یکطرفه، بلیط بدون محدودیت زمان در اختیار مسافران قرار می‎گیرد. در بلیط‎ها‎یی که برایپرواز آمریکا به ایران و بصورت دوطرفه می‎باشند، شرط زمانی را برای آن در نظر می‎گیرند.

به عبارت دیگر برای پرواز آمریکا به ایران با بلیط دو طرفه می‎توان از میان چهار گزینه بلیط خود را انتخاب نمود. این چهار گزینه عبارتند از بلیط دو طرفه با محدودیت زمانی ١٤ تا سه ماه، سه ماه تا شش ماه، شش ماه تا یک سال و سرانجام گزینه بلیط دو طرفه برای بیزنس. هزینه هر یکی از موارد متفاوت است بطوری که برای خرید بلیط دو طرفه بیزنس باید هزینه دو برابر با بلیط ١٤ تا سه ماهه دوطرفه را پرداخت کرد.

پرواز آمریکا به ایران بدون توقف و در تمام ایام هفته صورت می‎گیرد. برای خرید بلیط پرواز آمریکا به ایران می‎توان وارد سامانه شرکت‎ها‎ی هواپیمایی کشور ایالات متحده شد و از طریق آنلاین، بلیط خود را رزرو نمود.

پرواز آمریکا به ایران توسط شرکت هواپیمایی هما صورت می‎گیرد. این شرکت با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب، خدمات خود را جهت رفاه حال مسافرین ارائه می‎دهد. پرواز آمریکا به ایران برای برخی از مسافرین ایرانی که سالهاست دور از وطن می‎باشند، هیجان خاصی دارند. این دسته از هموطنان می‎تواند با پرواز آمریکا به ایران به بیست و یکمین شهر بزرگ جهان شوند و از نزدیک برج خیره کننده، میلاد به عنوان بزرگترین برج جهان را تماشا نمایند. برای مسافرانی که بعد از سالها وارد خاک وطن می‎شوند، شهر تهران تازگی‎ها‎ی زیادی دارد که معماری آن با سالهای قبل بسیار متفاوت است.

به این دسته از هموطن‎ها‎ توصیه می‎کنیم با پرواز آمریکا به ایران، از موزه ملی ایران دیدن نمایند چرا که برخی از اثار جدیدی که در این موزه قرار داده شده، چشم نواز بوده و بسیاری از آنها در سالهای اخیر در موزه قرار داده شده است.

فرودگاههایی که برای پرواز آمریکا به ایران آماده خدمت رسانی به توریستها و مسافران می‎باشند، عبارتند از: فرودگاه مهراباد (با ٥ خط هوایی)، فرودگاه جزیره کیش (٣ خط هوایی)، فرودگاه امام خمینی(با ٢٩ خط هوایی)، فرودگاه شیراز (٨ خط هوایی) و فرودگاه قشم (٧ خط هوایی) می‎باشند.