تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

قیمت بلیط هواپیما آمریکا

قیمت بلیط هواپیما آمریکا براساس زمان رزرو تعیین می‎شود. به این معنا که هر چه به زمان پرواز هواپیما مدت بیشتری باقی مانده باشد، قیمت بلیط هواپیما آمریکا نیز کمتر خواهد شد.

شرکتهای هواپیمایی برای قیمت بلیط هواپیما آمریکا تخفیفاتی را در برخی روزهای سال در نظر می‎گیرند. برای مثال برای ایام کریسمس و آغاز سال نو میلادی با وجود افزایش تردد به کشور ایالات متحده، باز هم برخی از شرکتها جهت رعایت حال مسافرین و به جا آوردن رسم دیرین عیدی دادن؛ تخفیفاتی را در نظر می‎گیرند.

قیمت بلیط هواپیما آمریکا بر اساس یک طرفه یا دو طرفه بودن نیز قیمتهای متفاوتی دارد. به این معنا که قیمت بلیط هواپیما آمریکا به شکل دو طرفه، دو برابر قیمت بلیط هواپیما آمریکا یک طرفه می‎باشد. یکی از پیشنهادهای ما برای کاهش قیمت بلیط هواپیما آمریکا، رزرو به صورت آنلاین و برخط می‎باشد. در این روش از هزینه‎ها‎ی رفت و آمد برای خرید بلیط کاسته می‎شود و تنها هزینه واقعی محاسبه می‎گردد.

هنگام پرینت برگه بلیط آمریکا، در قسمت قیمت بلیط هواپیما آمریکا، شاهد تعیین هزینه نهایی خواهیم بود. این هزینه شامل مالیات کشور مبدا، هزینه‎ها‎ی پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین و همچنین تامین سوخت هواپیما می‎باشد. برای برخی از خطوط هوایی، قیمت بلیط هواپیما آمریکا کمتر محاسبه می‎شود. علت این امر به بعد مسافت و کیفیت پذیرایی از مهمانان بستگی دارد. به هر میزان که بعد مسافت از مبدا تا مقصد یعنی همان کشور آمریکا، بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما آمریکا نیز افزایش پیدا می‎کند. منوی غذا و کیفیت غذاها و نوشیدنی‎ها‎یی که توسط شرکتهای حمل و نقل هوایی ارائه می‎شود، بر میزان قیمت بلیط هواپیما آمریکا تاثیرگذار خواهد بود.

مسافرانی که بخواهند هزینه و قیمت بلیط هواپیما آمریکا آنها کمتر شود می‎توانند بلیط خود را از شرکتهایی که منوی رستوران آنها مشخص است، تهیه نمایند. این کار هزینه ناچیزی از میزان قیمت بلیط هواپیما آمریکا می‎کاهد. در عین حال نیز برای سفر به برخی کشورهای دور دست می‎توانند فرودگاههایی را انتخاب کنند که بعد مسافت آنها با مبدا کمتر باشد و سپس برای سفر به شهر مورد نظر از راههای زمینی استفاده نمایند. برای مثال انتخاب فرودگاه نیویورک به لحاظ قیمت بلیط هواپیما آمریکا مقرون به صرفه تر از فرودگاه هوستون در ایالت تگزاس می باشد.

یکی دیگر از مواردی که می تواند بر قیمت بلیط هواپیما آمریکا تاثیرگذار باشد، زمان تعطیلات و ماههای شلوغ سال می باشد. به این معنا که قیمت بلیط هواپیما آمریکا در فصل تابستان بیشتر از قیمت بلیط هواپیما آمریکا در فصل زمستان و اواخر پاییز می باشد.

علاوه بر موارد مذکور، تغییر بلیط، نیز با هزینه های اضافی و افزایش قیمت بلیط هواپیما آمریکا همراه خواهد بود. لذا توجه و دقت کافی در زمان رزرو بلیط توصیه می شود تا از هزینه های اضافه جلوگیری گردد.