تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور پاتایا با پرواز قطر

تور پاتایا با پرواز قطر همانند تورهای دیگر این نوع از پروازها شرایط و ویژگی خاصی دارد، معمولا این نوع پروازها از طریق قطر صورت می گیرد.

پرواز قطر مسئول کنترل ویزا است و در صورت مرفوض شدن ویزا هزینه ویزا برگشت داده نمی شود و جریمه کنسلی بلیط و هتل مطابق مقررات کشور قطر محاسبه می شود.

تور پاتایا با پرواز قطر نرخ تور بر اساس پایین ترین کلاس پروازی محاسبه می شود و چنانچه تغییر در نرخ یا کلاس ایجاد شود به نرخ تور اضافه خواهد شد. همچنین مسئولیت کنترل گذرنامه برای مشاهده اینکه آیا مسافر ممنوعیتی در خروج از کشور دارد یا خیر بر عهده خود مسافر است و البته کنترل اعتبار گذرنامه نیز بر عهده آژانسی است که ثبت نام را انجام می دهد.


تور پاتایا با پرواز قطر توسط نماینده های رسمی هواپیمایی قطر ایرویز صورت می گیرد. اگر به آژانس های معتبر مراجعه کنید می توانید با نرخ های مناسب تور پاتایا با پرواز قطر را خریداری کنید. البته هم اکنون بیشتر رزروها به صورت آنلاین می باشد و مسافرانی که قصد سفر با تور پاتایا با پرواز قطر را دارند حتی نوع صندلی و غذای خود را خودشان انتخاب و در پایان از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی بانک های مختلف که به شبکه وصل هستند، مبلغ مورد نظر را واریز نمایند.

حال اگر مقصد شما پاتایا است بهتر است درباره پاتایا نکاتی را بدانید، پاتایا یکی از شهرهای مالزی است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است وگفته می شود جزیره مرجانی پاتایا بهترین مکان این شهر به حساب می آید که برای دیدن آن فقط باید به این شهر سفر کرد.

تور پاتایا با پرواز قطر همان توری است که شما را به دیدن صدها جاذبه گردشگری این کشور رهنمود می کند و مطمئنا اوقات خوشی برای شما رقم می زند. پاتایا دارای هتل های بسیار مجهز و با امکانات ویژه ای است که هر یک آماده پذیرایی از شما با جاذبه های گردشگری منحصربفردی هستند. از دیدنی های پاتایا می توان به دهکده فیل ها، جزیره کوفای پاتایا، کوکراک پاتایا، کوساک پاتایا اشاره کرده که هر یک جذابیت های متفاوتی با قبلی دارند.

از نکات جالبی که در تور پاتایا با پرواز قطر ممکن است به آن برخورد کنید این است که رنگ های مختلفی در این شهر وجود دارد که جذابیت زیبایی به شهر داده اند. در دهکده فیل ها می توان به قایق سواری در رودخانه، سفر در جگل، بازی با گیبون ها و تماشای آبشار پرداخت و لحظات زیبایی را در دفتر خاطرات ثبت کرد.