تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

کافه کادیلاک پاتایا

کافه کادیلاک پاتایا نام تجاری یکی از کافه‎ها در شهر پاتایا می‎باشد.

ساختمان کافه کادیلاک پاتایا از بیرون با نقاشی‎ها‎ی زیبا تزئین شده است. کافه کادیلاک پاتایا در کنار پارک نئون قرار گرفته و مهمان نوازی کافه کادیلاک پاتایا ، این کافی شاپ را به یکی از بهترین‎ها‎ در پاتایا تبدیل نموده است.

زرق و برق و زیبایی ظاهری کافه کادیلاک پاتایا ، درخشش خاصی را در شهر پاتایا ایجاد کرده و نزدیکی با هتل موج سبب شده تا برای بسیاری از گردشگران از محبوبیت و جذبه خاصی برخوردار باشد. علاوه بر این، کافه کادیلاک پاتایا به هتل لاسی نیز نزدیک بوده و می‎تواند پاتوق مناسبی برای مهمانان این هتل محسوب شود.

منوی کافه کادیلاک پاتایا دربرگیرنده انواع غذاهایی آمریکایی همچون دنده کباب، ناچو، کسادیا و نیز انواع غذاهای اروپایی و آسیایی می‎باشد. در کافه کادیلاک پاتایا خانگی از جمله پای، کیک پنیر نیویورکی طبخ می‎شود. بسیاری از غذاهایی که در کافه کادیلاک پاتایا در اختیار مهمانان قرار می‎گیرد، از گوشت تازه تهیه می‎شود. طعم غذاهایی متنوع فلوریدا، ذرت مکزیکی، انواع غذاهایی معروف میامی، همبرگر و ... از جمله غذاها و دسرهای معروف در کافه کادیلاک پاتایا می‎باشد که مورد پسند توریستهای می‎باشد.

در کافه کادیلاک پاتایا یک استخر واقع شده که مهمانان می‎توانند برای صرف نمودن نوشیدنی‎ها‎ به کنار استخر رفته و همزمان با شنا، از طعم نوشیدنی‎ها‎ی این کافه لذت ببرند. کافه کادیلاک پاتایا دارای چندین سالن می‎باشد که توریستها و گردشگران در انتخاب سالن مورد علاقه مختار خواهند بود. هر یک از این سالن‎ها‎ با سبک خاصی طراحی و تزئین شده‎اند و از این رو گزینه‎ها‎ی متنوعی در پیش روی مهمانان قرار می‎گیرد.

توریستهایی که به دنبال یک مکان آرام و خلوت می‎گردند، می‎توانند به کافه کادیلاک پاتایا رفته و از فضای دلنشین و روح بخش آن لذت ببرند. پرسنل کافه کادیلاک پاتایا آموزش دیده هستند چرا که تجربه کافه کادیلاک پاتایا به دهه ١٩٤٠ باز می‎گردد و از این رو، مدیریت این کافه دارای سابقه کافی برای اداره کردن می‎باشد.

منوی صبحانه کافه کادیلاک پاتایا که از ساعت ٧ تا ١١ صبح در اختیار مهمانان قرار می‎گیرد، شامل انواع کلوچه‎ها‎ی محلی است که با ماهی دودی که با سس مخصوص از کره، زرده تخم مرغ و آب لیمو تهیه می‎گردد. شاید این نوع صبحانه برای بسیاری از مهمانانی که از نقاط دیگر دنیا به  کافه کادیلاک پاتایا وارد می‎شوند، غیرمنتظره باشد، اما در نهایت با چشیدن طعم این غذا، تجربه ای متفاوت از یک صبحانه لذیذ را خواهند داشت.

وعده‎ها‎ی غذایی می‎توانند در سالن‎ها‎یی که به واسطه سیستم‎ها‎ی تهویه هوا، فضایی مطبوع دارند و یا در پاسیو در فضایی باز، صرف شوند. در پاسیوهای کافه کادیلاک پاتایا مبلهای مخملی قرار گرفته که بالشتک‎ها‎ی زیبایی بر روی آنها راحتی خاصی را به آنها می‎بخشد. مهمانان کافه کادیلاک پاتایا با نشستن در این فضا می‎توانند از نسیم ساحل پاتایا لذت ببرند. یکی دیگر از ویژگی‎ها‎ی منحصر به فرد  کافه کادیلاک پاتایا ، پخش موسیقی زنده می‎باشد.