تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور کوالالامپور دی ٩٤

تور کوالالامپور دی  ٩٤ شامل سفر چند روزه به کشور مالزی می‎باشد. کوالالامپور پایتخت رسمی مالزی بوده که دارای جاذبه‎ها‎ی گردشگری بسیاری است.

در تور کوالالامپور دی  ٩٤، مسافران پس از عزیمت در این شهر توسط یک راهنما به هتلی که از قبل برای آنها تدارک دیده شده، هدایت می‎گردند و پس از یک استراحت کوتاه برای بازدید از مکانهای توریستی وارد شهر می‎شوند.

در تور کوالالامپور دی  ٩٤، مسافران علاوه بر آشنایی با فرهنگ مردم مالایی، با سنت‎ها‎ی چینی‎ها‎ و هندوها، می‎توانند معابد را جهت  شناخت آداب مذهبی هندوها مشاهده نمایند. حضور در بازار پتالینگ چینی‎ها‎ در آن به تجارت مشغول هستند، جزئی از تور کوالالامپور دی  ٩٤  خواهد بود.

بخشی از هزینه‎ها‎ی دریافتی تور کوالالامپور دی  ٩٤ نیز صرف تهیه غذا می‎گردد که براساس سلیقه گردشگران سفارش داده می‌شود. از دیگر مزایای تور کوالالامپور دی  ٩٤ ، اجاره ماشین به منظور راحتی گردشگران می‎باشد. لازم به ذکر است که در تور کوالالامپور دی  ٩٤ هزینه حمل و نقل در داخل شهر بر عهده آژانس مسافرتی می‎باشد و در طی مدت اقامت هیچگونه مشکلی در رابطه با رفت و آمد  برای مسافران وجود نخواهد داشت. ضمن این که در حین گشت و گذار در شهر، تور کوالالامپور دی  ٩٤ دارای مترجم بوده و مسافران در برقراری  ارتباط با ساکنین کوالالامپور مشکلی ندارند.

هتل‌ها‎یی که برای در تور کوالالامپور دی ٩٤، رزرو می‎شود معمولا در نزدیکی مراکز درمانی، مکانهای تفریحی، شهر بازی بوده و تمامی امکانات رفاهی در این هتلها اعم از وای فای رایگان، پارکینگ ٢٤ ساعته، آسانسور، رستوران، استخر آب گرم در درون هتل و ... گردآوری شده است.

اتاق‎ها‎ی هتل در تور کوالالامپور دی ٩٤، دارای خدمات رفاهی از قبیل تهویه هوا، سشوار، گاو صندوق، تلویزیون LCD در هر یک از اتاق‌ها‎، خشکشویی، حمام‎ها‎ی خصوصی مجهز به وان،  کامپیوتر، لوازم بهداشتی، تلفن، مواد غذایی در یخچال، حوله حمام، گاو صندوق برای نگهداری اشیای قیمتی و ... می‎باشند.

وجود جنگل‎ها‎ی استوایی که تنها ١ ساعت نیم با شهر کوالالامپور فاصله دارد، یک سفر فراموش نشدنی را در ذهن توریست‎ها‎ و گردشگران بر جای می‎گذارد. در طی مسیر ورود به جنگلهای مالزی، راهنمای تور کوالالامپور دی  ٩٤ به معرفی مکانهای مختلف می‎پردازد. از دیگر مکان‎های دیدنی شهر کوالالامپور که در تور کوالالامپور دی  ٩٤  برای بازدید گردشگران در نظر گرفته شده می‎توان به قصر پادشاه، میدان استقلال، معبد محامرامن، برج‎ها‎ی دوقلو پتروناس، و ... اشاره کرد. مراکز نگهداری فیل یکی از معدود مکان‎هایی است که موجب هیجان توریست‎ها‎ می‎شود. این مرکز که تحت حمایت انجمن حیات وحش مالزی است، پذیرای مسافرین تور کوالالامپور دی ٩٤  می‎باشد.