تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

هتل ٥ ستاره کوش آداسی

هتل ٥ ستاره کوش آداسی دارای تمام انواع خدمات و ویژگی‌های یک هتل ایده ال هستند. بعضی از این هتل‌های ٥ ستاره کوش آداسی، به هتل ریزورت هم معروف هستند. هتل ریزورت‌ها، بهترین هتل‌ها برای استراحت و آرامش هستند. یک هتل ٥ ستاره کوش آداسی حتماً دارای استخر، فضای بازی کودکان، باغ‌های سرسبز و بالکن اختصاصی و حتی محلی برای حمام افتاب اختصاصی دارند. چند تا از این ویژگی‌ها را در ادامه می‌شماریم. 

 هتل ریزورت، بالاترین سطح هتل ٥ ستاره کوش آداسی

هتل ریزورت، به هتل‌هایی گفته می‌شود که در نزدیکی ساحل دریا یا چشمه‌های اب معدنی ساخته می‌شوند و خدمات زیبایی و سلامتی در ان‌ها وجود دارد. یک هتل ٥ ستاره کوش آداسی که هتل ریزورت نیز باشد، بهترین مکان برای استراحت و تمدد اعصاب در تعطیلات است.

اتاق‌های یک هتل ٥ ستاره کوش آداسی

هر اتاق در هتل ٥ ستاره کوش آداسی حتماً دارای بالکن اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی گرمایشی مجزا است. هتل‌های ٣ ستاره و ٤ ستاره معمولاً از سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی استفاده می‌کنند.

بالکن اختصاصی در یک هتل ٥ ستاره کوش آداسی ، یا رو به طبیعت بکر اطراف هتل است یا به دریای زیبا در ساحل اختصاصی هتل ٥ ستاره کوش آداسی.

 استخرها در هتل ٥ ستاره کوش آداسی

برای همه کسانی که عاشق اب و استخر هستند، یک هتل ٥ ستاره کوش آداسی بسیار ایده ال است. معمولاً بیشتر از یک استخر در فضای باز در یک هتل ٥ ستاره کوش آداسی وجود دارد و همه استخرها نیز منظره دریا و غروب افتاب را خواهند داشت. به علاوه پارک ابی و محل بازی کودکان که اهمیت زیادی دارد.