تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور مالدیو فروردین ٩٥

کشور جزیره ای مالدیو در اقیانوس هند واقع شده و پایتخت آن ماله است، مالدیو جزیره مرجانی کوچک، مسطح و کم ارتفاع و البته بسیار زیبا است.

اگر هوس دیدن جزیره کوچک که دارای سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ و مرداب های صاف و یکدست و درختان نارگیل زیادی کرده پیشنهاد ما به شما شرکت در تور مالدیو فروردین ٩٥ است.

آب و هوای مالدیو به دلیل اینکه به خط استوا نزدیک است، حاره ای است و در بیشتر زمان سال دمای هوا بالای ٣٠ درجه است که با بارندگی های زیادی روبرو است، جالب است بدانید مالدیو هیچ گونه مرز زمینی با هیچ کشوری ندارد و تنها از طریق دریا و هوا می توان به مادلدیو رسید.

مسافرت با تور مالدیو فروردین ٩٥ بسیار لذت بخش است و مسافران مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به سه جزیره مالدیو خود را می رسانند و شاهد آرامش و طبیعت بسیار زیبای منطقه می شوند، دیدن سواحل زیبا با سن های سفید، سفر با قایق های تفریحی و هواپیماهای دریایی، ورزش های آبی، موزه ملی و کاخ ریاست جمهوری و.... از مکان های دیدنی مالدیو محسوب می شود.

با تور مالدیو فروردین ٩٥  به خود شانس دیدن زیبایی اعجاب انگیزی را هدیه بدهید اما یادتان باشد هنگام مراجعت با خود از شن های سفید مالدیو را به همراه نیاورید برای اینکه خارج کردن شن های جزیره به دلیل تک بودن و خاص بودن این شن ها جرم محسوب می شود.

اگر با تور مالدیو فروردین ٩٥ به این کشور زیبا قصد مسافرت دارند غواصی در مالدیو را از یاد نبرید. غواصی و شنا کردن در دریاهای مالدیو یکی از منحصربفردترین تجربه های غواصی در جهان است؛ به این دلیل که جریان آب های گرم بین این جزایر باعث شده عده زیادی از جانوران آبزی این جزایر را به عوام مکان زندگی خود انتخاب کنند؛ بنابراین وجود این همه موجودات جالب و زیبا نظر عده زیادی از غواصان را به خود جلب می کند و آنها را ساعت های محو تماشای زیبایی های خود می کند.

از نکات جالب تور مالدیو فروردین ٩٥ این است که می توان با هزینه کم از آب و هوای این کشور نهایت استفاده را برد به طوری که اقامت و خورد و خوراک در مالدیو را بر دو نفر تقریبا ١٠٠٠ دلار آب می خورد که در مقایسه با امکانات رفاهی و تفریحی که در این شهر ارائه می شود مبلغ بسیار کمی است.