تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور مالدیو بهار ٩٥

تور مالدیو بهار ٩٥ را از دست ندهید و از هم اکنون برای شرکت در آن اقدام کنید. زیرا این تور می تواند بهترین سفر شما برای گذراندن تعطیلات نوروزی باشد. لازم است بدانید مالدیو در بهار همچون بهشت است و شما می توانید تمامی تفریحات را در این زمان انجام دهید. ماله پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری مالدیو  است. 

جمعیت مطابق بر سرشماری سال ۲۰۰۴ این شهر ۸۱٬۶۴۷ نفر جمعیت دارد. این منطقه از ١١٩٠ جزیره مرجانی تشکیل شده که از این میان، صد جزیره مسکونی است. و یکی از پر جاذبه ترین منطقه های توریستی محسوب می شود.

غواصی مخصوص کودکان، حباب سازی برای کودکان، شنا و کلک سواری بر روی کلک های چوبی، مسابقات قایق های بادبانی، اسکی روی آب و تماشای دلفین ها از جمله تفریحات مهم در تور مالدیو بهار ٩٥ می باشد و شامل ورزش های آبی ،ساحل،مرکزشهروخرید می باشد مدت زمان اقامت در این تور از٣روزتا٧روزمتفاوت است ودر بهترین هتل ها اقامت صورت می گیرد.

 چند شب اقامت در هتل های لوکس مالدیو با صبحانه + ویزا + ترانسفر فرودگاهی + یک گشت شهری + راهنمای محلی + بیمه و  از امکانات ارائه شده در تور مالدیو بهار ٩٥ می باشد. در این تور از همه ی مناطق دیدنی این ناحیه دیدن به عمل می آید. لازم به ذکر است دراین توربلیط ها به صورت رفت وبرگشت می باشد.

قیمت پرواز مناسب و ایمن در تور مالدیو بهار ٩٥ ٢٥٥٠٠٠٠ برای بزرگسالان و ٢٢٠٠٠٠٠ برای کودک می باشد که به نرخ دلاری فوق اضافه می شود. البته این قیمت ها به صورت میانگین است. و ممکن است به مناسبت سال نو دچار تغییرات بیشتری شود.

جزیره مالدیو قرار است در سال های آینده به زیر آب برود و فقط خاطرات شیرینش را برای بازدید کنندگانش به یادگار بگذارد، پس فرصت تور مالدیو بهار ٩٥ را از دست ندهید و خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن خود حک کنید