تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور مالدیو بهمن 94

تور مالدیو بهمن ٩٤ یکی از بهترین فرصت های سفر به مالدیو  است. توری ارزان قیمت و مناسب با بهترین امکانات، تجهیزات و خدماتی که در طی سفر برای مسافران از سوی ما در خدمات گردشگری ... مهیا شده است.

  در تور مالدیو بهمن ٩٤ لیدر و راهنمای محلی، رزرو هتل، ویزای مالدیو، بیمه مسافرتی و بازدید از جاذبه های دیدنی مالدیو همچون مسجد جامع ماله، بازار ماهی فروشان ماله، موزه ملی و گشت و گذار در سواحل رویایی مالدیو برای شما مهیا می شود. ماهیگیری و غواصی برای علاقمندان تدارک دیده شده است و می توانید در انواع بازی ها و تفریحات آبی و ورزش های ساحلی شرکت کنید و لذت ببرید.

در سفر به مالدیو با تور مالدیو بهمن ٩٤ سفر به جزایر را می توانید با قایق های تندرو یا هواپیماهای دریایی طی کنید که سفر با هر کدام تجربه ایی خاص را در پی خواهد داشت. در طی سفر به جزایر متعدد مالدیو همراه با تور مالدیو بهمن ٩٤ خواهید دید جزایر نیمه شمالی مالدیو شلوغ تر هستند و این ازدحام به دلیل آن است که مجموعه جزایر نیمه شمالی به دلیل اماکانت برتری که برای توریست ها فراهم کرده است از طرفداران بیشتری برخوردار است و گردشگران بسیاری در آنجا ساکن می شوند.

در تور مالدیو بهمن ٩٤  به جزیره گافاروفالو که از مشهورترین جزایر نیمه شمالی است، خواهید رفت که خدمات بسیاری برای غواصان فراهم کرده است به طوری که غواصان می توانند در زیر آب عکس بگیرند و به این ترتیب لذت سفری متفاوت را تور مالدیو بهمن ٩٤ برای شما رقم می زند.

در دیگر جزایر نیمه شمالی مالدیو که سفر و بازدید از آن ها همراه با تور مالدیو بهمن ٩٤ فراهم می شود. امکانات بسیاری برای گردشگران در نظر گرفته شده است. هتل های اقامتی راحت و لوکس، مراکز خرید با دسترسی آسان، کافی شاپ های زیبا و رستوران های متعدد که انواع غذاهای محلی، دریای، کبابی، بین المللی را برای گردشگران و مسافران تهیه و در منوی غذای خود قرار داده اند.

مردم مالدیو مردم مسلمانی هستند که بر اعتقادات اسلامی خود بسیار پایبند بوده و از این حیث سفر برای ایرانیان و مسلمانان به این کشور لذتبخش تر است. هر چند وجود معبد تودو نشان می دهد که ساکنین مالدیو در گذشته های بسیار دور بودایی بوده­اند و با مهاجرت دریانوردان عرب مسلمان به اسلام روی آورند و از آن زمان تا کنون بر دین اسلام و آموزه های آن پافشاری دارند. در تور مالدیو بهمن ٩٤  دیدن از این معبد باستانی که سال ها قبل از میلاد مسیح ساخته شده است خالی از لطف نخواهد بود. مکانی که مجسمه بودا را در آن از نزدیک خواهید دید.