تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور بالی خرداد ٩٥

جمهوری مالدیو کشوری است مرکب از ١١٩٢ جزیره مرجانی که مجموع مساحت آنها کمتر از ٢٩٨ کیلومتر مربع است. یعنی اگر به فرض که این جزایر را به هم بچسبا نیم سرزمینی می شود به طول تقریبی کمتر از ٣٠ کیلومتر و عرض ١٠ کیلومتر

جزایر مالدیو نیز دارای آب و هوای بسیار مناسب و دلنوازی می باشد.برخی از جزایر مالدیو برای گردشگری اختصاص یافته‌اند. در این جزایر هتل‌هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. شرکت در تور بالی خرداد ٩٥ یکی از بهترین گزینه ها برای بهره بردن از یک منظره ی ساحلی می باشد.

چند شب اقامت در هتل های لوکس مالدیو با صبحانه + ویزا + ترانسفر فرودگاهی + یک گشت شهری + راهنمای محلی + بیمه و  از امکانات ارائه شده در تور بالی خرداد ٩٥ می باشد. در این تور از همه ی مناطق دیدنی این دو ناحیه دیدن به عمل می آید

آنچه که باعث ایجاد تجربه تفاوت برای گردشگران در تور بالی خرداد ٩٥ می شود؛ مردمان خونگرم ، میهمان نواز و همیشه خندان بالی هستند شما می توانید تجربه سفر خود را در رستوران ها با غذای متنوع و مراکز خرید عالی را با قیمت مناسب کامل کنید و می توانید روزهای طاقت فرسای این روزها را تبدیل به روزهای دل نواز کنید.

اگر قصد سفر داشته باشید به دلیل رطوبت اندونزی بهتر است در فصل سرد به این کشور سفر کنید که بهترین آن تور بالی خرداد ٩٥ می باشد.

فواصل هوایی این جزیره تا جاکارتا حدود ۲ ساعت و تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه و کوآلالامپور حدود ۱۵ ساعت می باشد.شما برای شرکت در تور بالی خرداد ٩٥ فقط کافیست که گوشی تلفن را برداشته و به یکی از آژانس های مسافرتی که معمولاً در روزنامه ها آگهی تبلیغاتی دارند زنگ بزنید.