تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور سامویی هتل ٥ ستاره

شما عزیزانی که قصد سفر به ان جزیره زیبا را دارید و امکانات هتل های ٥ ستاره و لوکس را دارید می توانید در این تور شرکت کنید.

جهت مشاهده تورهای تایلند،  تور سامویی هتل ٥ ستاره را در قسمت عنوان تور وارد کرده و سپس بر روی دکمه جست و جو کلیک نمایید.

بدین ترتیب لیست تورهای مورد نظرشما و دارای اعتبار برای شما نمایش داده خواهد شد.

با شرکت در تور سامویی هتل ٥ ستاره علاوه بر تفریحات ساحلی انتظار مناظر بسیار حیرت انگیز طبیعی و مقبره های شگفت انگیز تاریخی را داشته باشید.

این جزیره یکی از زیباترین نقاط تایلند و ناحیه ای بکر و گرمسیری با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.

کناره های شمالی و جنوبی این جزیره آرام تر و دارای محیطی خانوادگی تر است. به همین دلیل گردش های شهری در تور سامویی هتل ٥ ستاره در این منطقه صورت می گیرد. پس می توانید تعطیلات خوبی را به همراه خانواده سپری کنید.

 برای شرکت در تور سامویی هتل ٥ ستاره به صورت آنلاین کافی است، فرم درخواست را پر کنید

متعاقبا یک ایمیل با ذکر قیمت و تایید رزرو دریافت خواهید کرد.می توان پرداخت را از طریق کارت اعتباری (ویزا یا مسترکارت) یا انتقالی بانکی انجام داد.بلیط الکترونیکی جهت شرکت شما در تور صادر شده و به آدرس شما ایمیل خواهد شد.

ویزا تایلند ، هتل ٥ ستاره با امکانات بالا، یک گشت نیم روز در سواحل سامویی ، راهنمای فارسی زبان شیک ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی، منوی ناهار و شام به انتخابی از امکانات ارائه شده در تور سامویی هتل ٥ ستاره می باشد.

این تور بسیار زیبا و پرشکوه است و هرآنچه را که مورد نیاز یک توریست است در این تور به چشم می خورد.

در این تور امکانات قایقرانی وجود دارد که می‌تواند برای بازدیدکنندگان تجربه ای فراموش نشدنی باشد.