تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور‎ سامویی‎ با پرواز ماهان

تور سامویی با پرواز ماهان، با مقصد فرودگاه بین المللی سامویی می‏‎باشد. این فرودگاه ٢٠ دقیقه با سواحل زیبایی درایو و توچال فاصله دارد.

رزرو تور سامویی با پرواز ماهان می‏‎تواند به شکل اینترنتی نیز انجام شود که در این صورت متقاضیان می‏‎توانند به وب سایتی که از سوی شرکت ماهان معرفی می‏‎شود، با توجه به لیستی که از خطوط هوایی در اختیار آنها قرار می‏‎گیرد، ساعت و تاریخ حرکت خود را مشخص و تور سامویی با پرواز ماهان را رزرو نمایند.

در تور سامویی با پرواز ماهان، بازدید از سواحل صخره ای و شهر لامایی در یک کیلومتری سامویی، از جمله برنامه‏ها‏‎ی تور می‏‎باشد. در شهر لامایی اینترنت به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‏‎گیرد. تور سامویی با پرواز ماهان، مسافران در کمتر از ١٠ دقیقه با ماشین به ساحل زیبای چاونگ راهنمایی می‏‎شوند. در اینجا علاوه بر مناظر زیبایی ساحلی، کوه سامویی نیز از دیگر شگفتی‏ها‏‎ی تور سامویی با پرواز ماهان به شمار می‏رود.

از جمله مزایای تور سامویی با پرواز ماهان، می‏‎توان به هتل‎ها‎ و مکان‏ها‏‎ی سرگرمی است که با شرکت ماهان قرارداد منعقد نموده اند، اشاره کرد. شرکت ماهان اقدام به انتشار کارتهایی با دو عنوان طلایی و نقره‎ای نموده است. افرادی که کارتهای نقره‎ای این شرکت ماهان را خریداری می‎کنند، می‏‎توانند در تور سامویی با پرواز ماهان تا فاصله ٣٠ کیلومتر از مقصد، از مزایای این شرکت برخوردار شوند. اعضای کارتهای طلایی نیز تا فاصله ٤٥٠ کیلومتر می‎توانند از امتیازات و تسهیلاتی که شرکت ماهان در نظر گرفته است، بهره‎مند گردند. مدت اعتبار کارتهای نقره‎ای، ٢ سال و کارت‎ها‎ی طلایی ٣ سال می‎باشد. از جمله مزایایی کارتهای نقره‎ای که در تور سامویی با پرواز ماهان به مسافران ارائه می‏‎شود؛ دسترسی به سالن پذیرایی، حضور رایگان در کلاس‎ها‎ی کسب و کار در حین پرواز، امکان حمل ١٠ کیلوگرم بار اضافی بصورت رایگان است. رزرو تور سامویی با پرواز ماهان می‎تواند به شکل مستقیم و از طریق شرکت ماهان و یا وب سایت این شرکت صورت بگیرد.

در تور سامویی با پرواز ماهان، تمامی تدابیر امنیتی جهت رفاه حال مسافران اندیشیده شده است. در عین حال هتل‏ها‏‎یی که برای مسافران در نظر گرفته شده، دارای تمامی امکانات رفاهی می‏‎باشد. رستوران سنتی سامویی دارای انواع غذاهای سنتی تایلند و غذاهای محبوب بین المللی می‏‎باشد که در تور سامویی با پرواز ماهان گنجانده شده است. ورزشهای آبی از قبیل قایق سواری، غواصی، جت اسکی و ... از جمله سرگرمی های تور سامویی با پرواز ماهان به شمار می رود. در تور سامویی با پرواز ماهان چندین استراحتگاه ویژه ٤ ستاره پیش بینی شده که بر اساس سلیقه متقاضیان انتخاب می شوند.