تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور مالزی سنگاپور نوروز ٩٥

تور مالزی سنگاپور نوروز ٩٥ با پروازهای مستقیم ایران ایر و ماهان برگزار می گردد. در صورتی که مسافران مایل باشند از پروازهای خارجی استفاده نمایند می توانند پروازهای امارات ، قطری و... را انتخاب نمایند.

ترانسفر بین شهری مابین شهرهای کوالالامپور و پنانگ به صورت زمینی و مابین شهرهای کوالالامپور و لنکاوی ، همچنین کوالالامپور و سنگاپور به صورت هوایی صورت می گیرد.

در تور مالزی سنگاپور نوروز ٩٥ مسافران ایرانی مالزی میتوانند تا دو هفته بدون اخذ روادید به صورت توریستی از مالزی بازدید نمایند . مسافرانی که مایلند بیشتر از دو هفته اقامت داشته باشند و یا مسافرانی که قصد بازدید از سنگاپور را داشته باشند پیش از سفر نیاز به اخذ ویزا دارند.

از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند ،  میتوانند پس از ارسال صفحه اول گذرنامه از طریق فکس ، ایمیل و..  ، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

تور مالزی سنگاپور نوروز ٩٥ در اغلب هتل های سه ستاره به بالای مالزی برگزار می شود ، با توجه به اینکه درج قیمت تور مالزی سنگاپور نوروز ٩٥ برای تمامی هتل ها میسر نیست در صورتی که قیمت تور مالزی سنگاپور نوروز ٩٥ را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید می توانید با بخش مالزی آژانس تماس حاصل فرمایید.